Συχνές ερωτήσεις
Το Keeppet είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα για υπηρεσίες φιλοξενίας ζώων καθώς και άλλες υπηρεσίες φροντίδας ζώων. Συνδέουμε όσους θέλουν να προσφέρουν υπηρεσίες φιλοξενίας ζώων στο σπίτι τους, τους keepers, με ανθρώπους που αναζητούν υπηρεσίες φιλοξενίας για το ζωάκι τους όσο εκείνοι λείπουν. Παρέχουμε ασφαλείς διαδικασίες ηλεκτρονικής πληρωμής, εξυπηρέτηση πελατών και δωρεάν κτηνιατρική υποστήριξη για όλες τις υπηρεσίες που κλείνονται μέσα από το site μας.
Οι keepers προσφέρουν φιλοξενία των ζώων στο σπίτι τους σαν να είναι μέλη της οικογένειας τους, ώστε οι ιδιοκτήτες τους να φεύγουν διακοπές χωρίς τύψεις και άγχος, γνωρίζοντας ότι αφήνουν το κατοικίδιό τους σε καλά χέρια.
Αναζητήστε τον ιδανικό keeper για σας και το ζωάκι σας.
Θα φύγετε για λίγες ή περισσότερες μέρες και δεν ξέρετε που να αφήσετε το ζωάκι σας; το Κeeppet σας φέρνει σε επαφή με ιδιώτες φιλόζωους που θέλουν να το φιλοξενήσουν στο σπίτι τους και να του προσφέρουν την αγάπη και τη φροντίδα που του αξίζει.
Αναζητήστε keepers κοντά στο σπίτι σας ώστε να μπορείτε εύκολα να παραδώσετε και να παραλάβετε το ζωάκι σας ενώ κι εκείνο δε θα χάσει τα αγαπημένα του μέρη και μυρωδιές μέχρι να γυρίσετε.
Κάντε κράτηση και πληρωμή με ασφάλεια, online. Όταν ο keeper κάνει αποδεκτή την κράτησή σας, θα χρεωθεί το ποσό στην πιστωτική σας κάρτα και αμέσως μετά, θα σας φέρουμε σε απευθείας επικοινωνία με τον ίδιο ώστε να κανονίσετε τις λεπτομέρειες. Έχετε δικαίωμα πριν τη φιλοξενία να ζητήσετε από τον keeper σας να κάνετε συνάντηση γνωριμίας (meet 'n' greet). Αν μετά τη συνάντηση δεν θεωρείτε ότι είναι κατάλληλος για να φιλοξενήσει το ζωάκι σας, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση και θα σας επιστραφεί το σύνολο των χρημάτων σας. Εφόσον προχωρήσετε στη φιλοξενία, ο keeper σας θα λάβει την αμοιβή του 1 ημέρα μετά την ολοκλήρωση της φιλοξενίας ώστε να διασφαλίσουμε την παροχή της υπηρεσίας.
Πιστεύουμε ότι η φιλοξενία των ζώων σε σπίτι και η ατομική φροντίδα που θα λάβουν είναι η καλύτερη εμπειρία για τη διαμονή τους μακριά από τον ιδιοκτήτη τους. Οι keepers μας παρέχουν φροντίδα και προσοχή μόνο στο ζωάκι σας και το εποπτεύουν στη διάρκεια της βόλτας στην επαφή του με άλλα ζώα. Αν ωστόσο το ζωάκι σας έχει θέματα συμπεριφοράς, θα πρέπει να ενημερώσετε εκ των προτέρων τον keeper σας. Μη διστάσετε να μας στείλετε email στο help@keeppet.gr ή να κάνετε μαζί μας chat αν έχετε περισσότερες απορίες για το Keeppet.
Αν θέλετε να αναζητήσετε keeper για το ζωάκι σας θα πρέπει να μοιραστείτε βασικές πληροφορίες για το κατοικίδιό σας (ράτσα, μέγεθος, ηλικία, χαρακτήρα, συμπεριφορά, τυχόν θέματα υγείας) ώστε οι keeper μας να έχουν όλες τις πληροφορίες για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα στο ζώο σας. Για να κάνετε κράτηση θα πρέπει να δημιουργήσετε το προφίλ σας. Δε θα μοιραστούμε ποτέ το επώνυμο, το email σας, τη διεύθυνσή σας, ή το τηλέφωνο σας παρά μόνο αν ο keeper που επιλέξετε αποδεχτεί το αίτημα κράτησης. Στη συνέχεια, μοιραζόμαστε μαζί σας τα στοιχεία επικοινωνίας του keeper και αντίστοιχα δίνουμε στον keeper σας τα δικά σας στοιχεία επικοινωνίας ώστε να επικοινωνήσετε για τις λεπτομέρειες.
Το Keeppet σας προσφέρει πολλές επιλογές για να καταλήξετε στον keeper που θα πληροί όλες τις προδιαγραφές που εσείς θέτετε για τη διαμονή του ζώου σας. Θα αναζητήσετε τον keeper με συγκεκριμένα κριτήρια που ικανοποιούν όλες σας τις ανάγκες και μέσω του Keeppet θα βρείτε την καλύτερη λύση φιλοξενίας για το ζωάκι σας. Θα το αφήσετε σε καλά χέρια και θα είστε απόλυτα ήσυχοι αφού ακόμη και αν συμβεί οτιδήποτε, η ομάδα κτηνιάτρων του keeppet προσφέρει πρώτες βοήθειες όλο το 24ωρο. Σύμφωνα με τους κανόνες του Keeppet κάθε μέρα θα λαμβάνετε ενημέρωση για το ζωάκι σας από τον keeper είτε με γραπτό μήνυμα είτε τηλεφωνικώς. Μπορείτε ακόμη να κάνετε και skype call μαζί του!
Ακόμη, κάνοντας χρήση του Keeppet αποκτάτε προνόμια μέσω του προγράμματος πιστότητας που σας προσφέρει δώρα και εκπτώσεις σε υπηρεσίες & προϊόντα για το ζωάκι σας.
Η διαμονή καλύπτει 24 ώρες στις οποίες περιλαμβάνεται μία νύχτα. Περιλαμβάνει επίσης τις βόλτες, το τάισμα, πολλές αγκαλιές και χάδια!
Καταλαβαίνουμε ότι κάποιες φορές οι φωτογραφίες, οι διαπιστεύσεις, οι κριτικές χρηστών και οι πληροφορίες που θα δείτε στο προφίλ του μπορεί να μην είναι αρκετά. Κάποιες φορές θέλετε να γνωρίσετε κάποιον από κοντά πριν του εμπιστευτείτε το ζωάκι σας. Κανένα πρόβλημα! Επιλέξτε τον keeper που θεωρείτε ότι καλύπτει τις ανάγκες σας, κάντε αίτημα κράτησης για το ζωάκι σας και εφόσον το αποδεχθεί, κανονίστε μία συνάντηση γνωριμίας (Meet-N-Greet). Θα σας στείλουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του keeper ώστε να κανονίσετε μια συνάντηση πριν την φιλοξενία. Αν μετά τη συνάντηση δεν θεωρείτε ότι είναι κατάλληλος για να φιλοξενήσει το ζωάκι σας, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση και θα σας επιστραφεί το σύνολο των χρημάτων σας.
Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά, με ασφάλεια και ευκολία, μέσω της πιστωτικής ή της χρεωστικής σας κάρτας. Κάνοντας αίτημα κράτησης στον keeper και λόγω των ειδικών τραπεζικών συνθηκών που ισχύουν για την Ελλάδα το ποσό της κράτησης δεσμεύεται στην κάρτα σας. Η τελική χρέωση θα πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ εφόσον ο keeper αποδεχθεί το αίτημα κράτησης. Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος, τα χρήματα σας επιστρέφονται αυτόματα εντός ολίγων ημερών.Η πληρωμή του keeper γίνεται 1 μέρα μετά την ολοκλήρωση της φιλοξενίας ώστε να διασφαλίσουμε την παροχή της υπηρεσίας. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να ακυρώσετε μια κράτηση και θα λάβετε επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης που εφαρμόζει ο keeper σας.
Οι keepers μας έχουν συγκεκριμένη πολιτική ακύρωσης, την οποία περιγράφουν στο προφίλ τους.
Ευέλικτη σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε ολική επιστροφή χρημάτων με ακύρωση 3 μέρες πριν την ημερομηνία κράτησης, και 50% των χρημάτων σας αν ακυρώσετε πιο αργά.
Μετριοπαθής σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε ολική επιστροφή χρημάτων με ακύρωση 7 μέρες πριν την ημερομηνία κράτησης, και 50% των χρημάτων σας αν ακυρώσετε πιο αργά.
Αυστηρή σημαίνει ότι δεν δέχεται ακυρώσεις μετά την κράτηση, εκτός από έκτακτες περιστάσεις που ορίζονται από το Keeppet.
Το πιο σημαντικό είναι να έχετε επαρκή τροφή για όλη τη διαμονή του, εκτός αν έχετε συνεννοηθεί διαφορετικά με τον keeper. Θα πρέπει επίσης να φέρετε το λουρί του και φίμωτρο (αν πρόκειται για σκύλο), τυχόν φάρμακα που μπορεί να χρειάζεται, δοχείο νερού και φαγητού, το κρεβατάκι του ή και κάποιο ρούχο με τη μυρωδιά σας. Αν δεν υπάρχει άλλο ζώο στο σπίτι του keeper μπορείτε να φέρετε ένα παιχνίδι που αγαπάει το ζωάκι σας. Σε αντίθετη περίπτωση πρέπει να αποφύγετε παιχνίδια ή λιχουδιές για τα οποία δύο ζώα μπορεί να μαλώσουν.
Σας προτείνουμε επίσης να δώσετε οδηγίες που αφορούν στο πρόγραμμα του ζώου σας, τις συνήθειές του, τις προτιμήσεις του, κλπ. Θυμηθείτε να ενημερώσετε τον keeper αν το ζωάκι σας έχει κάποια ειδική ανάγκη που οφείλει να γνωρίζει.
Για να ακυρώσετε μια κράτηση είτε έχει γίνει αποδεκτή είτε είναι σε αναμονή, μπείτε στον πίνακα ελέγχου σας όπου θα δείτε το αίτημα κράτησης. Έχετε την επιλογή να το ακυρώσετε.
Εάν θέλετε να αλλάξετε τα χαρακτηριστικά της κράτησης μπορείτε να κάνετε τα εξής:
Πριν επιβεβαιωθεί η κράτηση
Μπείτε στον πίνακα ελέγχου. Πηγαίνετε στο πεδίο Κρατήσεις μου και επιλέξτε επεξεργασία. Κάντε τις αλλαγές που θέλετε και στείλτε νέο αίτημα στον Keeper της επιλογής σας. Θα λάβει και θα σας απαντήσει στο νέο σας αίτημα.
Αφού έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση
Μπείτε στον πίνακα ελέγχου. Πηγαίνετε στο πεδίο Κρατήσεις μου και επιλέξτε επεξεργασία. Κάντε τις αλλαγές που θέλετε και στείλτε νέο αίτημα στον Keeper της επιλογής σας. Θα λάβει και θα σας απαντήσει στο νέο σας αίτημα. Εάν θέλετε να αφαιρέσετε κάποιες μέρες φιλοξενίας, το αίτημα θα θεωρηθεί μερική ακύρωση και θα ισχύσει η πολιτική ακύρωσης που εφαρμόζει ο Keeper επί των συγκεκριμένων ημερών.
Όταν στείλετε το αίτημα σας εμείς ενημερώνουμε τον keeper με email και με SMS (εφόσον έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος). Ο keeper έχει στη διάθεσή του 24 ώρες για να σας απαντήσει και αν δεν το κάνει, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα. Αν επείγεστε για άμεση απάντηση και ο keeper δεν έχει ανταποκριθεί, μπορείτε να ακυρώσετε το αίτημα και να στείλετε νέο αίτημα σε άλλο keeper.
Στο προφίλ κάθε keeper μπορείτε να δείτε την αμεσότητα ανταπόκρισης ώστε να κρίνετε πόσο άμεσοι είναι στις απαντήσεις τους και να υπολογίσετε πότε θα περιμένετε απάντησή τους.Προτείνουμε για τη δική σας εξυπηρέτηση να αναζητάτε εγκαίρως keepers για το ζωάκι σας ώστε να έχετε στη διάθεσή σας επαρκή χρόνο προκειμένου να βρείτε τον κατάλληλο και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία κράτησης.
Κάθε προφίλ keeper πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές ως προς το περιεχόμενο (κείμενα και φωτογραφίες). Όλοι οι keepers δίνουν στοιχεία ταυτότητας προκειμένου να εγγραφούν στο Keeppet ενώ έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την αξιοπιστία τους συνδέοντας το Facebook προφίλ τους και τον λογαριασμό τους στο Skype. Οι επιπλέον πιστοποιήσεις ταυτότητας λαμβάνουν ένα ειδικό σήμα που μπορείτε να δείτε στο προφίλ τους. Η ηλεκτρονική πληρωμή είναι μια επιπλέον παράμετρος ασφάλειας, καθώς ο keeper για να πληρωθεί έχει συνδέσει τον τραπεζικό του λογαριασμό.
Ακόμη, μπορείτε να συναντήσετε έναν keeper πριν τη διαμονή ώστε να τον γνωρίσετε προσωπικά και να αξιολογήσετε τον ίδιο και τον χώρο του.
Στόχος μας είναι να βεβαιώσουμε ότι θα λάβετε τις καλύτερες υπηρεσίες φιλοξενίας και φροντίδας για το ζωάκι σας. Για το σκοπό αυτό, ζητάμε από όλους τους keeper να σας στέλνουν καθημερινά φωτογραφίες από το ζωάκι σας.
Ο keeper έχει την ευθύνη να φροντίζει το ζώο σας και να το κρατά ασφαλές στη διάρκεια της φιλοξενίας. Εάν συμβεί οτιδήποτε στο ζώο σας, θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας προκειμένου να του δώσετε οδηγίες για την περίθαλψή του και τα στοιχεία επικοινωνίας με τον κτηνίατρό σας ή την κλινική που θέλετε να το μεταφέρει. Επίσης, το Keeppet προκειμένου να υποστηρίξει τυχόν περιστατικά ασθένειας ή έκτακτης ανάγκης συνεργάζεται με κτηνιάτρους που εφόσον το επιλέξετε θα προσφέρουν πρώτες βοήθειες στο ζώο σας χωρίς δική σας χρέωση. Θυμηθείτε να δώσετε στον Keeper εκτός από το δικό σας τηλέφωνο επικοινωνίας και τα στοιχεία επικοινωνίας ενός ατόμου της εμπιστοσύνης σας με το οποίο θα μπορεί να επικοινωνήσει σε περίπτωση που δεν βρίσκει εσάς. Ο άνθρωπος αυτός θα πρέπει να έχει λάβει από σας οδηγίες για το τι να κάνει σε περίπτωση που τον καλέσει ο keeper σας.
Παρ΄όλο που θέλουμε να συνεχίσετε να είστε χρήστες της υπηρεσίας μας, εάν επιθυμείτε το αντίθετο μπορείτε να μας ενημερώσετε με email στο info@keeppet.gr αναγράφοντας ακύρωση λογαριασμού στο θέμα της επικοινωνίας.